juli 26, 2008

Mange av de norske har gjort det skarp og ligger bra ann etter dag 1.
Har ikke sett noen lister enda, men det tyder på at Jørgen leder Modifisert og Terje leder proto (kun 11 prikker!)
Selv tror jeg at jeg lå bra ann etter 7 av 8 baner men ødela MYE ved å rygge inn igjen i en port.
Hadde 103 prikker og møtte spise i meg 100 prikker til etter tabben.
I kveld må jeg stroppe bakakselen ned, den fjærer alt for mye ut i bratte utforbakker.
Hadde 2 skikkelige forhjulskjøringer som jeg syntes var litt for spennende..
I tillegg hadde vi en forholdsvis lang tohjulskjøring i en sidehelling.
Så det var tøffe seksjoner!
Men jeg vet at Magic, Runar, ProSpideren, Europamesteren, Finnene og Jeff er bak meg så det blir spennende å se om det er noen "ukjente" overaskelser på den foreløpige resultatlisten i kveld.
Det er kjempevarmt her, mange sliter i varmen.
Et barn svimte av i varmen.
Da er det fordel å være feit og være vant til å svette! ;-)
Arrangementet ellers ser ut til å gå på skinner, veldig lite venting i seksjonene!!!
Gleder meg til middagen i teltet i kveld.

Ingen kommentarer: