Blesvik Racing

WWW.OKELEKTRISKE.NO

august 15, 2008



Lagt inn av Blesvik Racing kl. fredag, august 15, 2008
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Select Language

Velkommen til Blesvik Racing!

Først vil jeg takke okelektriske.no for at de lagde denne bloggen til meg! :-)
Her skal jeg prøve å oppdatere med stort og smått som skjer.
Husk at ved å klikke på "kommentarer" under bildene kan du lage innlegg selv :-)

En stor takk til alle våre sponsorer som hjelper oss å holde det gående.



Formula 2012
Norgescup:
1. runde: 3. plass + Best in show
2. runde 3. plass
3.runde 4. plass
4. runde 4.plass
5. runde 7. plass
6. runde Kjørte ikke, motor defekt..
7. runde 2. plass
4. plass sammenlagt i Norgescupen.

Trial: 2001-2011
NorgesCup vinner
2002, 2004, 2007, 2008
Nordisk Mester
2002, 2007, 2008
Europa Mester
2008

Sponsorer og linker verdt et besøk

  • ENI olje
  • Gjerstad Products
  • Risør Trapp
  • Kanonbra Reklame
  • Johnsen Transport
  • 4x4 Butikken - BGnor as
  • Turbo service as
  • OK Elektriske AS - okelektriske.no
  • Facebook
  • Pirate4x4.no/forum -Min tråd

Tech

Frame: 48x3,2mm seamless tube

Wheelbase: 300 cm

Engine: 5,7 l. GM Corvette LS6, Comp Cam LSR277, Lucas 86 lb injectors, Eagle forged rods, Mahle forged pistons, Patriot Performance valvetrain kit, Harland Sharp roller rockers, Moroso oilpump, Borg Warner Airwerks s400sx3 turbo, Snow Performance Methanol/water injection, Aeromotive Eliminator fuelpump.
14-23psi boost
850hp at 14 psi.

Fuel: Bioethanol (E85)

Tranny: GM TH400, TCI manual reversed valve kit, TCI Streetfighter 3500 rpm converter, Transbrake, Winters shifter.

Transfer: Atlas 2.0 Racecase, Twin stick.

Drive Shafts: Powertrain Europe 1450

Axles: Front, Dodge/Chevy Dana 60. Yukon Grizzly locker. 35 spline Yukon 4340 shafts. Yukon Superjoints.
Rear, Ford D60 Yukon Grizzly Locker, 35 spline Yukon 4340 shafts.
MB GW radius arms w/1" uniball, Panhard bar

Rims: Alloy Real Wheel 18x16 with beadlocks.
Front tires: 34,5x16 Bigger Digger
Rear tires: 33x16 Super Scooper

Suspension: Racerunner airshocks, Fox bumpstops, Pro Comp limit straps

Steering: Fully hydraulic, Danfoss 200 cfm Orbitrol, KSM cylinder

Brakes: Wilwood 3/4" main cylinder, Volvo 240 calipers, split D60 discs.

Others: Kirkey seat, 3" PRP 5 point harness, Summit alu cooler, 3qt. Accusump, MSD 2-stage launch control




Bilder

  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 2005
  • 2004
  • 2003
  • 2002
  • 2001

Bloggarkiv

  • ►  2014 (2)
    • ►  november 2014 (2)
  • ►  2013 (8)
    • ►  desember 2013 (1)
    • ►  oktober 2013 (1)
    • ►  april 2013 (2)
    • ►  mars 2013 (3)
    • ►  februar 2013 (1)
  • ►  2012 (26)
    • ►  november 2012 (5)
    • ►  oktober 2012 (2)
    • ►  august 2012 (4)
    • ►  juli 2012 (2)
    • ►  juni 2012 (2)
    • ►  mai 2012 (7)
    • ►  april 2012 (2)
    • ►  februar 2012 (2)
  • ►  2010 (8)
    • ►  desember 2010 (2)
    • ►  juli 2010 (5)
    • ►  januar 2010 (1)
  • ►  2009 (92)
    • ►  desember 2009 (2)
    • ►  oktober 2009 (2)
    • ►  august 2009 (24)
    • ►  juli 2009 (8)
    • ►  juni 2009 (8)
    • ►  mai 2009 (17)
    • ►  april 2009 (4)
    • ►  mars 2009 (16)
    • ►  februar 2009 (10)
    • ►  januar 2009 (1)
  • ▼  2008 (168)
    • ►  desember 2008 (1)
    • ►  november 2008 (12)
    • ►  oktober 2008 (14)
    • ►  september 2008 (62)
    • ▼  august 2008 (34)
      • Kjempeservice i Trondheim!
      • Uten tittel
      • På ekte trønderfest!
      • Bytter til forsterkede drivknuter som jeg har fått...
      • Stikkakselen var vridd tvers av!:(
      • Framaksel havari..
      • Uten tittel
      • Her skal det avgjøres!
      • Nå er vi framme ved kjørefeltet i trøndelag!
      • Nå er vi på Aukrust museet!:)
      • På tur!
      • Magic Race Parts!
      • Andeldes dag på jobben!
      • Problemer med bakakselen, men fant ett passende st...
      • Slik ser dekk kutteren ut, Amund.
      • Pro Comp dekka har fått mere mønster!
      • Kommer seg! Men mye arbeid gjenstår...
      • Så langt rakk vi på 4 timer i går! :)
      • Her er den nye garasjen!
      • Topp pakningen røk på bilen til Eva og Terje. Ikke...
      • Runar vant sin første Norgescuprunde! Gratulerer!!
      • Endelig ferdig! Resultatmessig tror jeg ikke det h...
      • Norgescup i Brumunddal
      • Byggingen av verkstedet er igang:)
      • Uten tittel
      • Marius har startet utgravingen av garasjetomta:)
      • Nå er det sent, Jørgen har begynt å bli utydelig.....
      • Uten tittel
      • Uten tittel
      • Uten tittel
      • Uten tittel
      • Brudgommen Terje med bandet!
      • Ser dere flaskene?;)
      • Terje og Eva har giftet seg!
    • ►  juli 2008 (45)

Facebook-merke

Pål Blesvik

Opprett ditt eget merke

Følgere

Fantastisk AS-tema. Temabilder: Kativ. Drevet av Blogger.