november 05, 2012

Da er sesongen over for i år!
Tradisjonsrike Gjerstadsladden ble kjørt som vanlig første helgen i november og det var over 100 startende!
Vi skulle først gjøre en gjesteopptreden i Pro Modified, klassen jeg har kjørt de siste årene før jeg bygget om til Formula Offroad.
Der klarte jeg å velte i første banen med Odd Arild Hoel fra BG Nor som co-driver og vi ble belønnet med pokal for "Værste stunt"
Vi har gått på hue flere ganger i samme bil gjennom årene så dette begynner å bli rutine :-D
Etterhvert fikk vi på paddeldekka og var klare for årets høydepunkt, Speed Freak.
Men i det jeg dro til i første bakke gikk akselen ut av fordelingskassa av og bakhjulstrekken var borte..
Dermed var det bare å laste bilen på hengeren og være tilskuer resten av dagen :-)
Nå er bilen parkert i verkstedet og planene for vinteren begynner å bli klare.
Ny og bedre motorblokk er på vei fra usa så motoren skal bygges opp på ny.
Turbo'n skal flyttes fram hvis jeg får plass.
Fordelingskassa skal forsterkes med kraftigere aksel.
Forakslingen skal forsterkes.
Ramma bør sandblåses og lakkes på nytt pga feil i grunningen.
Så våren kommer nok fortere enn jeg tror ;-)
Klikk på linken under for å se ett klipp fra trial kjøringen.
http://www.youtube.com/watch?v=6iw0apJvHEs







Ingen kommentarer: